Cocoa Collagen Promosi #1

Tempoh
Mula: 17 May 2010
Tamat: 17 Jun 2010

PROMOSI TAMAT
Harga Baru Pakej:
CCPP + Envy Body Slim : RM 160.00
CCPP + Envy Corset Girdle : RM 245.00
*harga tidak termasuk kos postage & handling


POSTAGE Poslaju & Handling:
Semenanjung : RM10.00
Sarawak : RM14.00
Sabah : RM17.00


CCPP + ENVY BodySlim
setiap pembelian 1 set CCPP (3 kotak) dan 1 set ENVY Bodyslim (top & pant) hanya pada harga RM 160.00 + FREE POST (Poslaju).


Apakah keistimewaan ENVY BodySLim?
ENVY BodySlim adalah baju dalam yang terdiri daripada corset dan seluar dan terbina dengan teknologi Infra Merah Jauh yang berfungsi sebagai pembakar lemak yang terdapat pada badan. Kainnya diperbuat daripada nilon spandeks menjajikan keselesaan kepada setiap pemakainya. Bukan sahaja bertindak membakar lemak, tetapi juga bertindak mengempiskan bahagian perut, mengangkat punggung agar kelihatan lebih menarik dan mengecilkan paha.

Teknologi FIR (Far Infra Red) terbukti secara sainstifik dalam melancarkan peredaran darah, membakar lemak berlebihan, melangsingkan badan dan mengatasi rasa letih dengan cepat. Kesan gelombang magnetik yang terhasil membetuk pengionan darah yang melancarkan lagi peredaran darah.

Suit ini dibina dari fabrik anti-kuman yang bertindak mencegah pertumbuhan bakteria pada suit. Selain itu suit ini juga berelastik tinggi memberikan daya ketahanan yang lebih lama.

Pemakaian suit ini menyebabkan anda rasa sedikit panas hasil dari pembakaran lemak oleh FIR. Susuk tubuh anda juga kelihatan lebih hebat kerana ia dapat mengagkatkan punggung dan mengempiskan perut- tiada lagi kelihatan kulit menggelebar selepas memakainya. Pemakaian secara berterusan berupaya menghilangkan lemak-lemak berlebihan dalam badan anda- berat badan anda berjaya dikurangkan!

SIZE BodySlim
Envy Baju
Pinggang Saiz: 26” – 38"
Envy Seluar
Punggung Saiz: 36” – 46”





CCPP + ENVY Corset & Girdle
setiap pembelian 1 set CCPP (3 kotak) dan 1 set ENVY Corset & Girdle hanya pada harga RM 240.00 + FREE POST (Poslaju).




1. Terdapat Infra Merah Jauh (FIR) Infra Merah Jauh mempunyai daya tembus, serap dan rangsangan kepada manusia dengan meningkatkan peredaran darah dan optimakan perjalanan sistem saraf. FIR yang ditanam di fabrik Envy menguraikan lemak dan menjalankan detoksifikasi (menyingkir air yang tersimpan dalam badan). Ia juga berkesan sekali dalam rawatan dan pencegahan sakit belakang.

2. Fabrik Super Elastik
Envy Corset dan Envy Girdle diperbuat daripada fabrik super elastik merupakan fabrik kejayaan penyelidikan klinikal sains yang bersifat kenyal dengan tenunan mikro. Fabrik yang terdiri 10 % spandeks dan 90% nailon ini merupakan bahan terbaik dengan indeks kekenyalan tinggi untuk menyokong tulang belakang, kedudukan postur badan dan pembentukan potongan badan yang cantik.

3. Daya telus yang lebih baik
Jaringan fabriknya berupaya membebaskan haba badan dengan cepat dan selesa dipakai semasa cuaca panas di samping mempunyai daya penyerapan peluh sebanyak 40%. Fabrik Envy yang lembut dan telus ini mencegah masalah rangsangan kulit walaupun dipakai selama 24 jam. Ia dihiasi dengan kain “lace” yang telus untuk mengelakkan pembiakan kuman.

4. Di lengkapi dengan 12 kerangka besi
Envy Corset dan Envy Girdle ini dilengkapi dengan 12 kerangka untuk menyokong postur tulang belakang yang betul dan mencegah kesakitan tulang belakang. Ia juga membentuk bidang dada yang sempurna, menjadikannya kelihatan lebih cantik. Kerangka besi ini sederhana keras dengan kualiti yang tinggi supaya tahan lasak dan tidak menukar bentuknya selepas dipakai.

5. Potongan 4D (4 dimensi)
Dengan rekabentuk 4D yang terdiri daripada potongan berbilang keping serta menitik beratkan bahagian bahagian badan yang tertentu, bentuk badan dapat dibentukkan dan dibetulkan dengan cepat selepas pemakaian Envy Corset dan Envy Girdle.

SIZE ENVY Corsert & Girdle
Envy Corset
Pinggang Saiz: 26” – 38"
Envy Girdle
Punggung Saiz: 36” – 46”

1 comments:

Cocoa Collagen Power Plus said...

Promosi akan tamat pada 17Jun2010

Jika anda berminat tapi ada aral melintang takpa...

Kami terima booking dengan bayaran RM50 sehingga 17Jun2010, setelah bayaran jelas sepenuhnya barang akan diposkan kepada anda!!!

Post a Comment