Apa Kelebihan CCPP

kak.. kita baru minum 5 hari. kira 5 paket la kan. pejal n bulatnya breast kita. nasib baik lum hantar tempah lg baju tunang. kalo tak dah tak muat tang dada nanti.tapi.. alaa.. atas dh best, punggung yg kempis ni lom jalan lagi. kalo dua2 naik baru cunn.. heheheh...

Kebaikan dan khasiat 

-Membantu mengimbangi hormon 
-Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut 
-Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit 
-Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung 
-Melambatkan proses penuaan 
Saya sebenarnya merasa malas nak melakukan intim dengan suami ,maklumlah dah anak dah ada 7 orang Tapi setelah membaca akan kebaikan cocoa cologen ni dari internet dan mendengar cerita serat membaca dari laman-lama forum saya beranikan diri untuk mencuba.Alhamdullilah..saya mengalami perubahan....SUAMI PUN NAIK HAIRAN
-Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah 
-Mencerahkan kulit secara semulajadi 
-Memberikan tenaga 
-Membantu mengurangkan keguguran rambut 
-Melancarkan peredaran darah dalam badan 
-Mengimbangi berat badan 
-Meningkatkan daya penghadaman 
-Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot 

7 comments:

Cocoa Collagen Power Plus said...

"cik na nk tny ccpp ni ape rsnyer yer?kalo nk beli mcm mana ek?rm55 ker"

ccpp ni rasa mcm mocha sket... dia campuran coffee dan koko... nak beli set pertama rm55. set seterusnya rm50.

Anonymous said...

SAYA NAK BELI SATU SO CANE NAK ORDER....
BLH AGI TAU DETAIL KAT SAYA X?
purple22girl@yahoo.com

Anonymous said...

sy dh minum dalam 2 bulan..tp byk jerawat kuar.. 2 kesan sementara ke?

Adzrien Shoppe said...

banyak khasiat lain juga tu..

Sarimah said...

haii..saya nak tanye..kalau saya minum cocoa collagen nie, macam mane dgn bayi yang masih menyusu badan??tapi bayi saya nak masuk 6 bulan..adakah terganggu penyusuannya?

Anonymous said...

Saya dah try..nafsu untuk bersama suami terus membuak2..hehe..

Anonymous said...

Informasi yang menarik dan sangat berguna jangan lupa kunjungi balik situs saya ya di bandarqiu banyak keuntungan yang bisa didapatkan loh, yuk coba sekarang.

Post a Comment